12/2017 dyrektora Miejskiego Ośrodka Kultury w Policach
XMLTreść
zarządzenie nr | 12/2017 |
---|---|
wydane przez | dyrektora Miejskiego Ośrodka Kultury w Policach |
z dnia | |
w sprawie | opłat za zajęcia Amatorskiego Ruchu Artystycznego /zespoły, grupy, warsztaty, zajęcia indywidualne/ na rok szkolny 2017/2018 |
Z a r z ą d z e n i e nr 12/2017
dyrektora Miejskiego Ośrodka Kultury w Policach z dnia 29.08.2017r. w sprawie opłat za zajęcia Amatorskiego Ruchu Artystycznego /zespoły, grupy, warsztaty, zajęcia indywidualne/ na rok szkolny 2017/2018
§ 1.
1. ognisko baletowe - 80,00 zł. miesięcznie
2. zajęcia plastyczne - 45,00 zł. - ,, -
3. nauka gry na perkusji - 120,00 zł. - ,, -
4. zajęcia wokalne - 30,00 zł. - ,, -
5. ,,Smokuś" - 5,00 zł. /za 1 zajęcia, 40,00 zł. miesięcznie
6. zajęcia z astronomii - 30,00 zł. miesięcznie
7. warsztaty mix-media - 40,00 zł. dzieci, 50,00 zł. dorośli za wejście
8. warsztaty foto - 40,00 zł. miesięcznie
9. warsztaty kulinarne - 30,00 zł. za wejście
10. warsztaty ceramiczne Zalesie:
- dla członków Stowarzyszenia Nest Art. - 100,00 zł. za 3 spotkania
- dla pozostałych osób - 130,00 zł. za 3 spotkania
- dla dzieci - 40,00 zł
11. warsztaty ceramiczne MOK - 40,00 zł. miesięcznie
12. wynajem sali prób - 30,00 zł. miesięcznie
§ 2.
Opłaty za rodzeństwo - pierwsze dziecko 100% odpłatności, drugie i każde następne
dziecko 50% odpłatności.
Dzieci pracowników MOK-u uczęszczają na zajęcia bezpłatnie w przypadku zajęć
grupowych, w zajęciach indywidualnych przysługuje 50% odpłatności.
W przypadku usprawiedliwionej nieobecności dziecka trwającej więcej niż pół miesiąca -
zwolnienie z opłat w danym miesiącu.
§ 3.
Dopuszcza się możliwość jednorazowej opłaty za okres od września do czerwca z 10% bonifikatą, warunkiem jest wpłata należności do końca września.
Opłaty można uiszczać:
- przelewem na nr konta 84 1240 3927 1111 0010 6049 5494, w tytule należy podać nazwę grupy lub zajęć oraz imię i nazwisko dziecka.
- gotówką w recepcji MOK-u.
Honorujemy karty dużej rodziny.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
..............................................
/podpis dyrektora